LEGENDARNI MAJSTORI

Image may contain: 1 person
U svijetu borilačkih vještina postoje legendarni majstori za koje se ljudi i vježbači trgaju da ih dovedu k sebi na treninge, seminare, podučavanja u klubove---nekad su takvi bili osnivači pojedinih vještina.
Prije u prošlosti su to bili legendarni majstori osnivači vještina--AIKIDO--Morihej Uesiba (Japan), KARATE--Gichin Funakoshi (Japan), Tae Kwon Do--Choi Hong Hi (Korea), Helio Gracie--Brazilian Jiu Jitsu (Brazil) i mnogi drugi. Mogao bi ih nabrojati stotine.
Neki od današnjih još živučih legendi su majstori In Hyuk Suh --Kuk Sool Won (USA), Ji Han Jae--Hapkido (USA), Dan Inosanto --Filipino Kali i Jeet Kune Do (USA), Rickson Gracie--Jiu Jitsu (USA-Brazil), Wiliam Cheung--Wing Tsun Kung Fu (Hong Kong), Steven Seagal--Aikido (USA), Masaaki Hatsumi--Bujinkan Tokagure Ryu Ninjutsu (Japan), Dominik Valera --Karate--Justo Diguez--Keysi sistem (Španjolska). Ovu su samno neki od trenutno popularnih majstora osnivača vještina a ima ih još puno. Svi ovi majstori zarađuju milione dolara svojim znanjem, trudom, predanošću, vještinom i karizmom.
Cijeli svijet ih želi dovući k sebi na seminare. Takvih majstora ima i Box i Judo i Mačevanje i Kendo, i Hrvanje i tako dalje. Zašto vam ovo pišem--zato jer mi je to jako lijepo, da su ti ljudi uspješni i bogati preko svojih vještina ne kvareći pri tome vještinu.
I sad idem tako jedan dan jednim gradom i sretnem poznanika --zaljubljenika u borilačke vještine i kaže on meni--Gogi, pa znaš li ti da mi u jednom malom gradu u Slavoniji imamo jednog od najboljih svjetskih majstora borilačkih vještina, stručnjaka kakvog nema u pola svijeta a ni u cijelom..kaže meni taj poznanik. Majstor taj i taj kaže on njegovo ime. Odgovaram ja da nisam znao..A on će na to--eto vidiš to je problem---i sad počne nabrajati ove gore--za njih svi znaju--a ovaj naš je jednako tako dobar ako ne i bolji i ne zna se za njega. I kaj je najbolje--tj. najgore--ljudi u njegovom, vlastitom gradu--gdje za vrlo male novce mogu vježbati njegove nevjerojatne i najefikasnije vještine na svijetu ne dolaze baš na treninge--ima ih dva tri, pet, deset pa opet prema 5, dva tri.
To ti je meni toliko smiješno..kako ti ljudi tamo ne uviđaju da u svojoj sredini imaju najboljeg od najboljih, najbolju vještinu od najboljih---i ne dolaze to vježbati--aaa viče taj moj poznanik --meni je to za poludit..A ja odgovaram--možda danas ljudi više nisu tako zainteresirani za vježbanje uopće--rekoh--teško je vježbati redovito i trenirati i naći vremena--i sad ja nalazim opravdanja koja ne bih trebao--jer opravdanja nema--a on će na to--ma daj--znaš da nisi u pravu--ne razumijem današnje ljude --ja to ne mogu razumjeti--na internetu svi pričaju bajke kaže on--kako bi oni ovo i ono, kako ovo ili ono valja a ovo ne valja a probali nisu niš.
Zamisli da imaš u svom gradu majstora koji je jedan od najboljih svjetskih majstora--jer ne bi ti išao kod njega na treninge..naravno da bih kažem ja--meni je to normalno--e pa kaže on--ti ljudi u tom gradu izgleda nisu baš normalni...ma ne znam branim ih ja--ma nisu--ako ne možeš cijeniti takvog čovjeka koji još k tome nesebično daje to znanje...onda takvi ne mogu cijeniti i poštivati ništa. I ode on dalje ostavivši me zamišljenoga..dobrodošao u Hrvatsku moj prijatelju..vrlo čudnu zemlju po mnogim pitanjima pa i po ovom.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS