DA LI JE POTREBNO DANAS VJEŽBATI SAMOOBRANU ILI NE?

Image may contain: one or more people, living room, child and indoor


Često čujem kod mladih i starijih ljudi, žena, djece, muškaraca, djevojaka svih godišta izjave slijedećeg tipa:
"Samoobrana, a šta to meni treba, zašto bi to vježbala, vježbao, pa nitko me neće napasti danas!" ili " Ma daj pa ko bi mene napao pa ja to ne trebam!" ili "Ma nije to za moju kćer postat će muškobanjasta"! ili "Nije to za mene, ja ću razgovarati i riješiti situaciju!"
Neće djevojčice postat muškobanjste, nego, čvrste, jake, sposobne, pametnije i sigurnije a samim tim uspješnije u životu što god da radile.
Državna statistika poništava sva vaša mišljenja tipa "To meni ne treba" a i ta statistika ne vidi tako zvanu crnu brojku neprijavljenih slučajeva. a ta statistika kaže ukratko npr za 2015 g.:
Ubojstva 33, od toga 12 žena zbog obiteljskog nasilja, u pokušaju 105, smrtno stradali zbog posljedica kaznenih djela 282, silovanja-72 prijavljena+18 u pokušaju, 1158 razbojništva, 21 kazneno djelo terorizma i ekstremnog nasilja, kaznena djela na štetu maloljetnika-4504. Crna brojka neprijavljenih slučajeva svih tih djela zajedno je ogromna na svaki prijavljeni slučaj dolazi velik broj neprijavljenih i nikad spomenutih. Evo to je samo na brzinu i ukratko.
Crobran samoobrana služi za to da mi ne postanemo dio te statistike nikada, niti crne niti službene. I Crobran to može.
Statistiku na stranu evo zašto još je dobro vježbati smoobranu:
Samoobrana protiv nogometa, rukometa, tenisa, badmintona, košarke, plivanja, skijanja, biciklizma, dizanja utega, sportskih borilačkih vještina kao što su MMA, kick boks, boks, judo, karate, tae kwon do, body buildinga i tako dalje:
Svaki taj sport je divan i krasan i ima neke koristi za zdravlje i zadovoljstvo i gušt ako se ne pretjeruje ali-
NITI JEDAN VAS NEĆE NAUČITI KAKO SE PREŽIVLJAVA, POBJEĐUJE I OSTAJE ŽIV u stvarnim situacijama napada na vaš život, na vaše tijelo,
NITI JEDAN OD TIH SPORTOVA VAŠE DIJETE NEĆE NAUČITI KAKO DA izbjegne, iznenadi i pobjegne kad je napadnuto, kad ga netko pokušava oteti, zlostavljati.
NITI JEDAN OD TIH DIVNIH SPORTOVA neće vas naučiti kako da gledate svoju okolinu i oko sebe, kako da uočavate opasne situacije i ljude-pa ih onda izbjegnete prije nego što se išta desi.
Niti jedan od tih sportova neće vam dati instinktivne akcijske pokrete i instinktivni akcijski um koji uvijek i baš uvijek pobjeđuje i preživljava, nitko i ništa osim Crobran samoobrane.
OSIM ČISTIH SAMOOBRAMBENIH RAZLOGA CROBRAN VJEŽBANJE DAJE ISTO TAKO I: smanjenje kila, povećanje izdržljivosti, brzine, snage, zdravo tijelo i duh, povećanje fleksibilnosti, učvršćivanje tijela, zabavu, dobru tjelesnu formu i vrhunski antistres.
Eto, nekoliko razloga tu navedenih da je možda ipak dobro vježbati tu samoobranu. Cijenim svačije mišljenje o tome i pozivam vas da komentirate i raspravljate o ovim tezama.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS