KAZIVANJA HRVATSKIH RATNIKA DIO ČETVRTI

Za dom sad u boj, za dom u boj, u boj!
Hrvatski Ratnik Nikola Zrinski
Na vojsku, na vojsku, vitezi zibrani,
koga god majka junački odhrani
jur bubnji, herpavke posvuda se čuju,
šipi, trimbite nadalek glasuju,
dični šeregi skup se zastaju.
Na noge, nanoge, vi jalni ležaci,
u vojsku, u vojsku, hrabreni junaci,
sablje i puške na berzom priprav’te,
sebe i konje viteški oprav’te,
vreda potež’te k slavnom dundaru…
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Fran Krsto Frankopan
Navik on živI ki zgine pošteno!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Fran Krsto Frankopan
Svjestan sam, da sam Hrvat, i nikada se neću odroditi!!
Hrvatski Ratnik Nikola Zrinski
Bježite, ja ću ih zadržati!
Hrvatski Ratnik Ban Petar Berislavić
(sam protiv 60 turaka)
Preko kopna do vode i zraka!!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik fra Vinko Vicko Paletin
Radije umiremo nego sramna predaja!
Kapetani Vojne Krajine i utvrde Gvozdansko
Stjepan Doktorić, Nikola Ožegović i Andrija Strepšić i 300 Hrvatskih Branitelja, Žena i Djece.
Kako oni nami, tako mi njimi!
Hrvatski Ratnik Ivo Senjanin
Mali rat!
Hrvatski Ratnik ban Franjo Batany
Uzdanje moje je u Boga!
Hrvatski Ratnik Stjepan Dragić
Napredovali ili uzmicali, zazivajte neprestano Ime Isusovo. U tom imenu nam je jedino spasenje!
Hrvatski Ratnik i Duhovnik Sveti Ivan Kapistran
Sačuvaj nas bože kuge, gladi, rata i Hrvata!
Švedsko/Njemačka molitva iz 30 godišnjeg rata
Gospodine oslobodi dušu moju opakih usta i pogana jezika!!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Pop Marko Mesić
Na mejdan, na voj, za narod svoj!!!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik fra Luka Ibrišimović
Mudro zbori Ibrišim Sokole,
Soklole je momče na oružju!
Narodna o fra Luki
Već on svlaći misničko odilo,
I oblači od mejdana ruvo,
Pa on ide po ravnih sokacih
I pozivlje što vojevat more !
Narodna o fra Luki
Varka i oganj!
Hrvatski Ratnik pukovnik Ivan Makar

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS